вторник, 7 мая 2013 г.

Модуль 1. Рефлексія

  Що я дізналась?
  • ознайомилася з програмою  Intel "Навчання для майбутнього"; 
  • дізналася про її цілі та завдання; 
  • сформулювала власні завдання щодо навчання на тренінгу;
  • познайомилася з необхідними ресурсами: Електронним довідником, посібником та іншими корисними матеріалами;
Що я зробила?
  •  створила Портфоліо, свій блог, сторінку  на вікі-сайті, пошту на Google;
  •  та власне написала рефлексію власного навчання.

Модуль 2. Рефлексія

Що я дізналась?
  •  ознайомилася з прикладами Портфоліо;
  •  переглянула приклади педагогічних ідей про використання методу проектів у навчанні;
  •  розглянула шаблон Плану вивчення теми, форму оцінювання Портфоліо;
Що я зробила? 
  •  створила публікацію для ознайомлення з навчальними проетами;
  •  написала рефлексію задля підведення підсумків про роботу з матеріалами  Модуля 2.

Модуль 3. Рефлексія

  Що я дізналась?
  •  обговорила навчальну тему для створення Портфоліо з використанням методу проектів;
  •  з'ясувала вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм;
  •  сформулювала навчальні цілі, що базуються на оствітніх стандартах;
  •  обговорила основні запитання, що сприяють розвтку на навчанню учнів
 Що я зробила? 
  •  написала рефлексію по Модулю 3.

Модуль 4. Рефлексія

  Що я дізналась?
  •  обговорила приклади основних запитань;
  •  обговорила різні стратегії та засоби оцінювання;
 Що я зробила?
  •  створила перший варіант плану оцінювання;
  •  створила презентацію основних ідей навчальної теми;
  •  написала рефлексію на Модуль 4.

Модуль 5. Рефлексія

Що я дізналась?
  •  обговорила у групі як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
  •  обговорила авторські права та правила правомірного використання робіт в освітніх проектах;
Що я зробила?
  •  створила список використаних джерел;
  •  оцінила Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
  • створила форму оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
  •  написала рефлексію на Модуль 5.

Модуль 6. Рефлексія

Що я дізналась?
  •  обговорила проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті;
Що я зробила? 
  • спланувала як я буду використовувати Інтернет для співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів;
  • переглянула План вивчення теми та внесла до нього зміни;
  • написала рефлексію на Модуль 6.

Модуль 7. Рефлексія

Що я дізналась?
  •  обговорила ідеї про те, як саме можна використати Інтернет у навчанні учнів;
 Що я зробила?
  •  створила приклад учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті та блогу;
  •  внесла зміни до свого Плану вивчення теми;
  •  осмислила те, чого я навчилася у цьому модулі;
  •  написала рефлексію на Модуль 7.

Модуль 8. Рефлексія

 Що я зробила?
  • поділилася прикладами учнівських робіт з іншими учасниками;
  • обговорила ідеї залучення учнів до процесу оцінювання з іншими учасниками;
  • доопрацювала план оцінювання;
  • створила форму для підсумкового оцінювання;
  • внесла зміни до Плану вивчення теми;
  • осмислила те, чого я навчилася;
  • написала рефлексію на Модуль 8.

Модуль 9. Рефлексія

 Що я зробила?
  • обговорила з іншими учасниками, як допомогти учням стати самоспрямованими у навчанні;
  • проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
  • створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
  • створила документи для підсумкового оцінювання;
  • внесла зміни в План вивчення теми;
  • написала рефлексію на Модуль 9.

Модуль 10. Рефлексія

Що я зробила?
  • обговорила те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань;
  • створила документ для фасилітації;
  • обговорила з іншими учасниками те, чого я навчилася;
  • визначила наявність усіх складових свого Портфоліо;
  • написала рефлексію на Модуль 10.

Модуль 11. Рефлексія

Що я зробила?
  • підготувалася до Портфоліо;
  • продемонструвала Портфоліо;
  • написала рефлексію на Модуль 11.

Комментариев нет:

Отправить комментарий